Dé full-service groothandel in zonnestroomsystemen!

FAQ Leveren & bestellen

  • We doen ons uiterste best om de voorraad hoog genoeg te houden, maar helaas kan het voorkomen dat de levertijd van sommige artikelen wat langer zal zijn dan je van ons gewend bent. We informeren je altijd zodat we samen een passende oplossing kunnen bedenken. Wanneer je de bestelling plaatst in de webshop, kun je gelijk zien of het aantal artikelen dat je bestelt op voorraad is. Mochten we iets niet op de gewenste leverdatum kunnen leveren dan laten we het je altijd weten.
  • Nadat je bestelling is bevestigd, sturen we deze 2 dagen voor levering door naar ons magazijn zodat deze gepickt kan worden. Mocht je daarvoor nog iets willen wijzigen, kun je ons dit het beste per mail laten weten (sales@4BLUE.nl). Het afleveradres van je bestelling kun je tot 2 dagen voor levering (voor 17:00) laten aanpassen door ons een mail te sturen (sales@4BLUE.nl). De afleverdatum van je bestelling kun je tot 2 dagen voor levering (voor 17.00 uur) vooruitschuiven door ons een mail te sturen (sales@4BLUE.nl). Mocht je bestelling al onderweg zijn, maar kan deze toch niet geleverd worden, zullen we helaas de foutvracht in rekening moeten brengen.
  • Bij levering op installatieadres. Wij hanteren dan €40,- transportkosten. De reden hiervoor is dat wij gemerkt hebben dat dit type verzending extra planning en/of vervoer met zich mee brengt. Bij levering op eigen bedrijfsadres hanteren wij geen transportkosten. Transportkosten voor leveringen buiten Nederland gaan altijd in overleg.
  • Voor bestellingen onder de €1800,-. Wij rekenen dan wij een handling fee van €45,-. Voor bestellingen boven de €1800,- rekenen wij geen ordertoeslag. Het kan voorkomen dat door een splitsing in de order de deellevering onder de €1800,- valt. In dit geval wordt ook een handling fee van €45,- over deze deelleveringen gerekent.
  • Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst kun je zelf de afleverdatum selecteren. Deze zullen wij nog per mail aan je bevestigen. Bestel je vóór 17.00 uur, dan wordt je bestelling twee werkdagen later geleverd.
  • Als je meerdere pallets zonnepanelen bestelt, kun je kiezen voor de optie ‘’gestapeld leveren’’. Dit houdt in dat dat de pallets op elkaar worden gezet, waardoor er minder laadmeters gebruikt worden.
  • We hebben de mogelijkheid om binnen een bepaald tijdsvenster te leveren. Mocht je hier gebruik van willen maken, kun je dit aangeven bij ‘’gewenste aflevertijd’’ bij je bestelling in de webshop.
  • Wij leveren ook buiten Nederland. Neem hiervoor contact op voor de mogelijkheden.
  • De reclamatietijd van materialen is 48 uur na levering. We raden aan bij levering het aantal pallets, colli en bundels rail te controleren. Heb je iets niet ontvangen, neem dan z.s.m. contact met ons op zodat wij een passende oplossing voor je kunnen bedenken.
  • In geval van transportschade is het raadzaam de bestelling niet aan te nemen en ons gelijk te bellen. We zullen dan z.s.m. vervangende materialen leveren.
  • In het kader van duurzaamheid vinden wij het belangrijk de materialen waarmee we onze zonnepanelen verpakken zoveel mogelijk her te gebruiken. Hiervoor willen we jullie vragen om retouropdrachten voor deze verpakkingsmaterialen via onze webshop aan te vragen. 
  • In het kader van duurzaamheid waarderen wij het als de hoekstukjes worden geretouneerd. Dit kan met een retouropdracht via de webshop. Neem contact op voor de kosten.