De full-service groothandel in zonnestroomsystemen!

FAQ Leveren & bestellen

  • We doen ons uiterste best om de voorraad hoog genoeg te houden, maar helaas kan het voorkomen dat de levertijd van sommige artikelen wat langer zal zijn dan je van ons gewend bent. We informeren je altijd zodat we samen een passende oplossing kunnen bedenken. Wanneer je de bestelling plaatst in de webshop, kun je gelijk zien of het aantal artikelen dat je bestelt op voorraad is. Mochten we iets niet op de gewenste leverdatum kunnen leveren dan laten we het je altijd weten.
  • Nadat je bestelling is bevestigd, sturen we deze 2/3 dagen voor levering door naar ons magazijn zodat deze gepickt kan worden. Mocht je daarvoor nog iets willen wijzigen kun je ons dit het beste per mail laten weten (sales@4BLUE.nl). Het afleveradres van je bestelling kun je tot de dag voor levering (12.00 uur) aanpassen door ons een mail te sturen (sales@4BLUE.nl). De afleverdatum van je bestelling kun je tot de dag voor levering (12.00 uur) vooruitschuiven door ons een mail te sturen (sales@4BLUE.nl). Mocht je bestelling al onderweg zijn maar toch niet geleverd kunnen worden, zullen we helaas de verzendkosten in rekening moeten brengen
  • Voor reguliere bestellingen (boven de €1500,-) rekenen wij geen verzendkosten. Wanneer je een bestelling laat leveren op het installatie adres, dan hanteren wij een toeslag van €40,-. De reden hiervoor is dat wij gemerkt hebben dat dit type verzending extra planning en/of vervoer met zich mee brengt. Wanneer je een bestelling plaatst onder de €1500,- dan rekenen wij een handling fee van €45,-  
  • Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst kun je zelf de afleverdatum selecteren. Deze zullen wij nog schriftelijk aan je bevestigen. Bestel je vóór 17.00 uur, dan wordt je bestelling de op twee na volgende dag geleverd.
  • Als je meerdere pallets zonnepanelen bestelt kun je kiezen voor de optie ‘’gestapeld leveren’’. Dit houdt in dat dat de pallets op elkaar worden gezet waardoor er minder laadmeters gebruikt worden en de verzendkosten lager zullen zijn. Dit betekent echter wel dat de pallets met een heftruck gelost moeten worden. Heb je deze niet? Dan kunnen we voor je kijken of dat er een kooiaap beschikbaar is. De kosten hiervoor bedragen €90,-.
  • We leveren alle bestellingen vanuit ons magazijn met onze logistieke partner Huisman. Mocht je een kleine bestelling doen die per post verstuurd kan worden, is dat ook mogelijk. Geef dit even bij ons aan omdat de levering van postpakketjes een dag langer duurt. Je bestelling is ook af te halen bij ons magazijn Wijchen. Vraag ons wanneer en vanaf hoe laat dit mogelijk is.
  • We hebben de mogelijkheid om binnen een bepaald tijdsvenster te leveren. Mocht je hier gebruikt van willen maken dan kun je dit aangeven bij ‘’gewenste aflevertijd’’ bij je bestelling in de webshop.
  • Buiten Nederland bezorgen wij ook in sommige postcodegebieden in België en Duitsland. Vraag ons even naar de mogelijkheden.
  • De reclamatietijd van materialen is 48 uur. We raden aan om bij levering het aantal pallets te controleren. Heb je iets niet ontvangen laat dit ons z.s.m. weten zodat wij een passende oplossing voor je kunnen bedenken.
  • In geval van het transportschade is het raadzaam om de bestelling niet aan te nemen en ons gelijk te bellen. We zullen dan z.s.m. vervangende materialen leveren
  • In het kader van duurzaamheid vinden wij het belangrijk om de materialen waarmee we onze zonnepanelen verpakken zoveel mogelijk her te gebruiken. Hiervoor willen we jullie vragen om retouropdrachten voor deze verpakkingsmaterialen via onze webshop aan te vragen.