Lokale opslag lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser.
Voor de beste gebruikservaring, moet u lokale opslag inschakelen in uw browser.

FAQ Leveren & bestellen

  • Tot wanneer kan ik wijzigingen doorvoeren? Nadat je bestelling is bevestigd, sturen we deze 2 dagen voor levering door naar ons magazijn zodat deze gepickt kan worden. Mocht je daarvoor nog iets willen wijzigen, kun je ons dit het beste per mail laten weten (sales@4blue.nl). Het afleveradres van je bestelling kun je tot 2 dagen voor levering (voor 17:00) laten aanpassen door ons een mail te sturen (sales@4blue.nl). De afleverdatum van je bestelling kun je tot 2 dagen voor levering (voor 17.00 uur) vooruitschuiven door ons een mail te sturen (sales@4blue.nl). Mocht je bestelling al onderweg zijn, maar kan deze toch niet geleverd worden, zullen we helaas de foutvracht in rekening moeten brengen.
  • Wanneer betaal ik transportkosten? Bij levering op installatieadres. Wij hanteren dan €40,- transportkosten. De reden hiervoor is dat wij gemerkt hebben dat dit type verzending extra planning en/of vervoer met zich mee brengt. Bij levering op eigen bedrijfsadres hanteren wij geen transportkosten. Transportkosten voor leveringen buiten Nederland gaan altijd in overleg.
  • Wanneer betaal ik ordertoeslag? Voor bestellingen onder de €1800,-. Wij rekenen dan wij een handling fee van €45,-. Voor bestellingen boven de €1800,- rekenen wij geen ordertoeslag. Het kan voorkomen dat door een splitsing in de order de deellevering onder de €1800,- valt. In dit geval wordt ook een handling fee van €45,- over deze deelleveringen gerekend.
  • Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Afleverdatum

    Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst kun je zelf de afleverdatum selecteren. Deze zullen wij nog per mail aan je bevestigen. Bestel je vóór 17.00 uur, dan wordt je bestelling twee werkdagen later geleverd.

    Gestapeld leveren

    Als je meerdere pallets zonnepanelen bestelt, kun je kiezen voor de optie ‘’gestapeld leveren’’. Dit houdt in dat dat de pallets op elkaar worden gezet, waardoor er minder laadmeters gebruikt worden.

    Tijdslevering

    We hebben de mogelijkheid om binnen een bepaald tijdsvenster te leveren. Mocht je hier gebruik van willen maken, kun je dit aangeven bij ‘’gewenste aflevertijd’’ bij je bestelling in de webshop.

    Levering buiten Nederland

    Wij leveren ook buiten Nederland. Neem hiervoor contact op voor de mogelijkheden.

  • Een product in mijn order kan pas later geleverd worden. Wanneer komt mijn bestelling aan? In dit geval sturen we de order altijd op de eerstmogelijke leverdatum. Zo kunnen we de gehele bestelling compleet leveren. Wij sturen hier altijd een bevestiging van. Wil je een gedeelte van je bestelling eerder geleverd hebben? Dan kunnen we een deellevering van je order maken. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Let op: voor een deellevering onder de €1800 rekenen wij een ordertoeslag van €45.
  • Hoe kan ik iets reclameren?

    In geval van transportschade is het raadzaam de bestelling niet aan te nemen en ons gelijk te bellen. We zullen dan z.s.m. vervangende materialen leveren.

    De reclamatietijd van materialen is 48 uur na levering. We raden aan bij levering het aantal pallets, colli en bundels rail te controleren. Heb je iets niet ontvangen, neem dan z.s.m. contact met ons op zodat wij een passende oplossing voor je kunnen bedenken.

  • Kan ik de hoekstukjes terugsturen? Dat kan zeker! In het kader van duurzaamheid waarderen wij het als de hoekstukjes worden geretourneerd. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Growatt

Enphase