Veelgestelde vragen

U kunt nu in het dropdown menu een keuze maken tussen veelgestelde vragen over omvormers en monitoring. 

  • Hebben jullie altijd alles op voorraad?
    • We doen ons uiterste best om de voorraad hoog genoeg te houden, maar helaas kan het voorkomen dat de levertijd van sommige artikelen wat langer zal zijn dan je van ons gewend bent. We informeren je altijd zodat we samen een passende oplossing kunnen bedenken. 
  • Hoe weet ik of een artikel in backorder staat?
    • Wanneer je de bestelling plaatst in de webshop, kun je gelijk zien of het aantal artikelen dat je bestelt op voorraad is. Mochten we iets niet op de gewenste leverdatum kunnen leveren dan laten we het je altijd weten.
  • Kan ik een bestelling die ik heb geplaatst nog wijzigen?
    • Nadat je bestelling is bevestigd, sturen we deze 2/3 dagen voor levering door naar ons magazijn zodat deze gepickt kan worden. Mocht je daarvoor nog iets willen wijzigen kun je ons dit het beste per mail laten weten (sales@4BLUE.nl).
  • Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
    • Het afleveradres van je bestelling kun je tot de dag voor levering (15.00 uur) aanpassen door ons een mail te sturen (sales@4BLUE.nl).
  • Kan ik de afleverdatum van mijn bestelling nog wijzigen?
    • De afleverdatum van je bestelling kun je tot de dag voor levering (15.00 uur) vooruitschuiven door ons een mail te sturen (sales@4BLUE.nl). Mocht je bestelling al onderweg zijn maar toch niet geleverd kunnen worden, zullen we helaas de verzendkosten in rekening moeten brengen
  • Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, is mijn bestelling doorgekomen?
    • Je bestelling wordt binnen ongeveer 2 uur (tijdens kantooruren)  door ons bevestigd. Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen laat het ons weten even, dan hebben we misschien een oud/ander e-mailadres in ons systeem staan.
  • Ik heb meerdere bestellingen geplaatst voor dezelfde leverdatum, wordt dit bij elkaar verzonden?
    • Wanneer je meerdere bestellingen plaatst voor dezelfde leverdag, dan worden deze bij elkaar verpakt. We zullen de verzendkosten in mindering brengen. Mocht je een bestelling in meerder pakketten geleverd willen krijgen, laat het ons even weten. 
  • Waarom betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
    • Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van de leveringen. We kunnen leveren op bouwlocaties, lastige te bereiken adressen en zelfs op de Waddeneilanden. Daarnaast kunnen we alle zendingen volgen, maken we foto’s bij levering en kunnen onze klanten op verzoek een uurtje voor levering door de chauffeur gebeld worden. Om deze kwaliteit te kunnen waarborgen hebben we ervoor gekozen om de verzendkosten niet te verrekenen met de prijs van de artikelen.
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    • Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst kun je zelf de afleverdatum selecteren. Deze zullen wij nog schriftelijk aan je bevestigen. Bestel je vóór 12 uur, dan wordt je bestelling de op twee na volgende dag geleverd. Mocht je sneller geleverd willen krijgen, vraag ons even naar de mogelijkheden.
  • Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
    • Als je meerdere pallets zonnepanelen bestelt kun je kiezen voor de optie ‘’gestapeld leveren’’. Dit houdt in dat dat de pallets op elkaar worden gezet waardoor er minder laadmeters gebruikt worden en de verzendkosten lager zullen zijn. Dit betekent echter wel dat de pallets met een heftruck gelost moeten worden. Heb je deze niet? Dan kunnen we voor je kijken of dat er een kooiaap beschikbaar is. De kosten hiervoor bedragen €90,-.
  • Kan ik ook buiten Nederland bezorgd krijgen?
    • Buiten Nederland bezorgen wij ook in sommige postcodegebieden in België en Duitsland. Vraag ons even naar de mogelijkheden.
  • Waar bezorgen jullie niet?
    • Wij doen ons best om overal te kunnen leveren. Mocht het niet met de vrachtwagen kunnen dan regelen we een ander soort transport. We horen het wel graag tijdig als een adres lastig te bereiken is.
  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
    • We leveren alle bestellingen vanuit ons magazijn met onze logistieke partner Gebr. Van Eijk. Mocht je een kleine bestelling doen die per post verstuurd kan worden, is dat ook mogelijk. Geef dit even bij ons aan omdat de levering van postpakketjes een dag langer duurt.
  • Kan mijn bestelling ook blanco geleverd worden?
    • Mocht je een bestelling geleverd willen krijgen zonder dat er 4BLUE op de dozen of op de pakbon staat, vink dit aan bij je bestelling in de webshop.
  • Kan ik ook op een bepaald tijdstip geleverd krijgen?
    • We hebben de mogelijkheid om binnen een bepaald tijdsvenster te leveren. De mogelijkheden zijn tussen 07:00 – 08:00 (toeslag €75,-), tussen 07:00 – 10:00 (toeslag €60,-), of tussen 07:00-12:00 / 12:00-17:00 (toeslag €30). Mocht je hier gebruikt van willen maken dan kun je dit aangeven bij ‘’gewenste aflevertijd’’ bij je bestelling in de webshop. We laten je weten of deze tijdslevering nog beschikbaar is. Tip: vraag je tijdslevering z.s.m. aan, dan heb je de meeste kans dat deze mogelijkheid er nog is.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    • Je bestelling is ook af te halen bij ons magazijn Someren. Vraag ons wanneer en vanaf hoe laat dit mogelijk is.
  • Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?
    • Als je bij de bestelling in de webshop een mobiel nummer hebt ingevuld, krijg je de avond voor levering een sms’je met de verwachte aflevertijd van je zending.
  • Ik heb iets niet geleverd gekregen, wat nu?
    • De reclamatietijd van materialen is 48 uur. We raden aan om bij levering het aantal pallets te controleren. Heb je iets niet ontvangen laat dit ons z.s.m. weten zodat wij een passende oplossing voor je kunnen bedenken.
  • Mijn zending is beschadigd geleverd, wat nu? 
    • In geval van het transportschade is het raadzaam om de bestelling niet aan te nemen en ons gelijk te bellen. We zullen dan z.s.m. vervangende materialen leveren.
  • Mijn zending is op het verkeerde adres aangeboden/geleverd, wat nu?
    • In principe worden zendingen niet gelost zonder handtekening van de persoon op de pakbon. Mocht je zelf per ongeluk een verkeerd adres hebben ingevuld dan kunnen wij eventueel een nieuwe transport inboeken om te materialen te verplaatsen.