Dé full-service groothandel in zonnestroomsystemen!

Service en RMA procedure Growatt

28-07-2020

Sommige van jullie zijn al op de hoogte, maar Growatt regelt nu zelf vanuit hun kantoor in Nederland de service en RMA procedure. Dit houdt in dat er een aantal zaken zijn veranderd; zo kun je nu zelf een RMA aanvraag indienen via OSS wanneer je een defecte omvormer hebt en kun je, als installateur zijnde, direct telefonisch contact opnemen met Growatt Nederland via 085 – 0409967. Informatie over het indienen van een RMA aanvraag via OSS kun je vinden op onze site onder het kopje “Downloads”.

Heb je nog geen Installateursaccount in OSS? Laat het ons dan direct weten en dan maken wij een account voor je aan. OSS is niet alleen handig voor het indienen van een RMA aanvraag, maar ook om al je systemen proactief te kunnen monitoren. Daarnaast kan Growatt veel meer voor je betekenen als de door jouw geïnstalleerde omvormers worden gemonitord in OSS. In veel gevallen hoef je niet extra terug op locatie om een storing te verhelpen, maar kan dit op afstand worden gedaan. Op onze downloadpagina staat ook een rondleiding door OSS zodat je een beetje een idee krijgt van wat je er allemaal mee kunt.

Uiteraard kun je voor technische vragen en ondersteuning bij monitoringsvraagstukken nog gewoon bij ons terecht! Maak hiervoor een ticket aan via je webshopaccount en dan nemen we deze zo snel mogelijk in behandeling. Of kijk even op de downloadpagina op onze website.

growatt